Przetarg na wykonanie prac brukarskich w zasobach SM. POSTĘPOWANIE ZAKOŃCZONE.

 > przetargi >  Przetarg na wykonanie prac brukarskich w zasobach SM. POSTĘPOWANIE ZAKOŃCZONE.
0 Comments

Spółdzielnia Mieszkaniowa im. Gen. Sikorskiego z siedzibą przy ul. Kwiatkowskiego 1 w Koninie ogłasza przetarg na wykonanie remontu opaski wokół budynku przy ul. Kwiatkowskiego 5 oraz remontu podestów przed wejściami do budynków przy ul. Rataja 3 (kl. schod. nr 1-3), ul. Rataja 4 (kl. schod.
nr 4), ul. Rataja 5 (kl. schod. nr 1) i ul. Rataja 6 (kl. schod. nr 2),  znajdujących się w zasobach SM im. Gen. Sikorskiego w Koninie.

Zakres rzeczowy prac remontu opaski obejmuje:

  • wykonanie prac rozbiórkowych istniejącej opaski (płyty chodnikowe),
  • likwidacja naświetla (1 szt.),
  • profilowanie i zagęszczenie podłoża,
  • uzupełnienie warstwy podsypkowej piaskowej, zagęszczonej mechanicznie,
  • ułożenie nawierzchni z kostki brukowej o grubości 6 cm (45 m2),
  • ułożenie obrzeży (60 m).

Zakres rzeczowy prac remontu podestów obejmuje:

  • wykonanie prac rozbiórkowych istniejących podestów,
  • profilowanie i zagęszczenie podłoża,
  • uzupełnienie warstwy podsypkowej cementowa, zagęszczonej mechanicznie
  • ułożenie nowych podestów z kostki brukowej o grubości 6 cm,
  • ułożenie obrzeży.

Czas wykonania usługi: do 5 kwietnia 2024 roku.

Minimalny okres gwarancji na wykonaną usługę: 60 m-cy.

Przed złożeniem oferty wymagana jest wizja na budynkach objętymi zakresem zamówienia.

Oferta powinna zawierać: cenę netto + obowiązujący VAT =  cena brutto; okres gwarancji udzielonej na wykonaną usługę, zgodnie z załączonym formularzem cenowym.

Do oferty należy załączyć następujące dokumenty:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (minimum 100 000 zł),
  • oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
  • oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne
    i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

Oferty należy składać mailem: sekretariatsikorski@pxnet.pl, pocztą lub osobiście w siedzibie Spółdzielni: Konin, ul. Kwiatkowskiego 1 do 15.03.2024 roku do godziny 12.00.

Jednocześnie Zamawiająca informuje, że w przypadku gdy oferent, którego oferta zostanie wybrana, uchyla się od podpisania umowy, wyboru nowego oferenta dokonuje Zamawiająca spośród ofert już złożonych.

Spółdzielnia o wyborze oferty powiadomi zainteresowanych uczestników przetargu osobnym zawiadomieniem.

Spółdzielnia zastrzega sobie prawo odwołania lub unieważnienia przetargu bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania.

Na wykonanie usługi zostały złożone 2 oferty. Komisja przetargowa wybrała ofertę Firmy Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane „MALREM” Henryk Kotwas z Konina.