PRZETARG NA DOSTAWĘ I WYMIANĘ  WODOMIERZY. POSTĘPOWANIE ZAKOŃCZONE.

 > przetargi >  PRZETARG NA DOSTAWĘ I WYMIANĘ  WODOMIERZY. POSTĘPOWANIE ZAKOŃCZONE.
0 Comments

Spółdzielnia Mieszkaniowa im. Gen. Sikorskiego w Koninie, ogłasza przetarg ofertowy na wykonanie dostawy z wymianą wodomierzy w budynkach usytuowanych przy ul. Rataja 1-7 i Kwiatkowskiego 1-7  w Koninie

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

a. Zakup i montaż liczników wody z odczytem radiowym w lokalach mieszkalnych:

 Nazwa budynku Wodomierze 
Lp.    Liczba lokali  (szt.)Wodomierze (szt.)
z.w.c.w.u
1Rataja 118353570
2Rataja 224484896
3Rataja 318363672
4Rataja 424484896
5Rataja 518363672
6Rataja 618363672
7Rataja 718353570
8Kwiatkowskiego 224474794
9Kwiatkowskiego 324484896
10Kwiatkowskiego 418363672
11Kwiatkowskiego 518363672
12Kwiatkowskiego 618363672
13Kwiatkowskiego 718363672
 Razem2585135131026

b. Zakup i montaż liczników wody z odczytem radiowym w lokalach użytkowych:

  1. Kwiatkowskiego 3: z.w. – 9 szt.   c.w.u. – 8  szt., łącznie: 17 szt.
  2. Kwiatkowskiego 5: z.w. – 4 szt.  c.w.u. – 4  szt., łącznie: 8 szt.
  3. Kwiatkowskiego 1:   z.w. –  4 szt.  c.w.u. –  4 szt., łącznie: 8 szt.

c. zakup i montaż mechanicznych  liczników wody w lokalach gospodarczych:

                łącznie : 15 szt. wodomierzy mechaniczych na z.w.

2. Zakres prac i okresy gwarancji:

  • Dostawa i wymiana liczników wody zimnej i ciepłej z odczytem radiowym.
  • Demontaż istniejących wodomierzy mieszkaniowych, montaż nowych urządzeń, założenie plomb zatrzaskowych numerowanych.
  • Potwierdzenie wykonania prac podpisem przez właścicieli mieszkań poprzez sporządzenie indywidualnych protokołów z wymiany wodomierzy w aplikacji mobilnej.
  • Udostępnienie zamawiającemu protokołów z wymiany urządzeń on-line w formie .pdf na bezpłatnej platformie cyfrowej.
  • Udostępnienie zamawiającemu bezpłatnej platformy cyfrowej do obsługi serwisowej wodomierzy.
  • Bieżący dostęp do wskazań z wodomierzy poprzez portal internetowy.
  • Oferent udziela gwarancji na przedmiot zamówienia:
  • wodomierze- 60 miesięcy licząc od dnia następującego po dniu podpisania protokołów wymiany,
  • moduły radiowe – 120 miesięcy.

    3. Wymagania dotyczące wodomierzy i systemu odczytu:
  • deklaracje zgodności i atest PZH do stosowania na terenie Polski
  • przepływ ciągły Q3=2,5m3/h zgodnie z dyrektywą MID w klasie R100 w poziomie i R50 w pionie,
  • średnica DN15,
  • wodomierze fabrycznie nowe z cechą legalizacyjną roku, w którym są dostarczane.
  • wodomierze jednostrumieniowe suchobieżne.
  • klasa metrologiczna: minimum R100-H, R50-V według PN-EN 14154.
  • korpus wodomierza wykonany z mosiądzu.
  • liczydło wodomierza ośmiopozycyjne z dokładnością odczytu 1 litr (trzy miejsca po przecinku).
  • odporność wodomierza na zewnętrzne pole magnetyczne.
  • możliwość aktualnego odczytu wzrokowego stanu wodomierza w przypadku uszkodzenia lub awarii nakładki radiowej.
  • montaż modułu radiowego w kapsule wodomierza.
  • wysokość wodomierza z modułem radiowym nie większa niż 80mm,
  • pamięć odczytu na połowę i koniec każdego miesiąca,
  • przekazywanie danych odczytowych w formie elektronicznej w postaci pliku kompatybilnego
    z programem czynszowym ADA,
  • moduł radiowy musi posiadać złącze optyczne w celu dokonania kontroli dotychczasowego zużycia wody w formie raportu wygenerowanego w lokalu,
  • moduł radiowy wyposażony w baterię o żywotności min. 10 lat – przełożenie na nowy wodomierzy po 5 latach
  • moduł radiowy wyposażony w złącze optyczne z możliwością wygenerowania raportu PDF o zużyciu w mieszkaniu
  • moduł radiowy musi sygnalizować błędy i manipulację pracy wodomierza,
  • możliwość rozbudowy systemu radiowego o stały monitoring urządzeń poprzez portal internetowy
  • transmisja danych jednokierunkowa
  • funkcje wskazań modułu radiowego:
  • podanie aktualnego wskazania wodomierza w momencie odczytu,
  • podanie informacji o alarmach, w tym:

o użyciu magnesu neodymowego,

o demontażu modułu radiowego,

o przecieku,

o stanie baterii,

o przepływie wstecznym,

  • rejestr wskazań licznika z poprzednich 12 miesięcy na połowę i koniec każdego miesiąca.
  • 4. Termin realizacji zamówienia:

Zamówienie będzie realizowane z Wykonawcą wyłonionym w zapytaniu ofertowym w terminie: 60 dni od podpisania umowy na wymianę.

5. Sposób przygotowania oferty:

Przed złożeniem oferty wymagana wizja w nieruchomościach objętych przetargiem.

Ofertę należy sporządzić na załączonym do zapytania formularzu cenowym – załącznik 1.

6. Termin składania ofert:

Oferty należy złożyć w terminie do 19.12.2024 r. do godz. 14:00

7. Miejsce i sposób złożenia oferty:

Oferty należy składać mailem, pocztą lub osobiście do dnia 19.12.2024 r. do godziny 14.00 w siedzibie Spółdzielni lub mailem: sekretariatsikorski@pxnet.pl

Do oferty należy załączyć następujące dokumenty:

  • aprobaty techniczne i atesty,
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
    z przedmiotem zamówienia,
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
  • 8.Inne:
  • Zamawiająca informuje, że w przypadku gdy oferent, którego oferta zostanie wybrana, uchyla się od podpisania umowy, wyboru nowego oferenta dokonuje Zamawiająca spośród ofert już złożonych,
  • Spółdzielnia o wyborze oferty powiadomi zainteresowanych uczestników przetargu osobnym zawiadomieniem,
  • Zamawiająca zastrzega sobie prawo odwołania lub unieważnienia przetargu bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania,
  • Zamawiająca w żadnym wypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawcę w związku

z przygotowaniem oferty. Wykonawca zobowiązuje się nie podnosić jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającej,

  • Zamawiająca zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami
    w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert i zadania pytań.

Załączniki:

  1. Formularz cenowy– załącznik nr 1

Na wykonanie usługi zostały złożone 3 oferty. Komisja przetargowa, jako najkorzystniejszą wybrała ofertę Firmy TECHEM Techniki Pomiarowe Sp. z o. o.